اشعاری دروصف تنهایی ودلشکستگی


دلشکستگی

دلشکستگی

پیرم وگاهی دلم یادجوانی میکند/بلبل شوقم هوای نغمه خوانی میکند

همتم تامیرودسازغزل گیردبه دست/طاقتم اضهارعجزوناتوانی میکند

****

****

****

من همان برگم که برروی درخت/لرزم ازبردچنین پاییزسخت

درنهایت بایدافتادوگریست/به درخت خداحافظ ورفت

****

****

****

جزمن اگرعاشق شیداست بگو/ورمیل دست به جانب ماست بگو

ورهیچ مرادردل توجاست بگو/گرهست بگونیست بگوراست بگو

****

****

****

عاشقی باقلب من بیگانه شد/خنده ازلب رفت یک افسانه شد

حس وحالی بعدعشق امدپدید/بعدانشب زندگی غمخانه شد

****

****

****

چوگل های شقایق داغدارم/بیاپروانه شوبنشین کنارم

بشومرهم به زخم قلبم ای دوست/که خنجرخورده ی این روزگارم

****

****

****

سایه ام امشب زتنهایی مراهممراه نیست/گردراین خلوت بمیرم هیچکس اگاه نیست

من دراین دنیابه جزسایه ندارم همدمی/این رفیق نمیه راه هم گاه هست وگاه نیست

****

****

****

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت14:28---28 شهريور 1392
تا حالا خیلی ها بهت گفتم بیا تبادل لینک کنیم منم یکی از اونا عزیزم بیا با هم تبادل لینک کنیم بیا دیگه ضرر نداره

Shakila
ساعت11:21---28 شهريور 1392
ایولاااااااااااااا باریک داداشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:,ساعت 11:8 توسط احسان| |

قالب : پيچك